There was an error in this gadget

Wednesday, December 30, 2009

Kejutan

saya mo minta tolong ni..tolong lah saya...tadi saya berjalan-jalan di Alam Mesra.. ala...depan 1B tu... hemm...tiba2 satu budak tu bertanya pada saya... "bro, apa maksudnya New Year tu?".. nak tak nak terpaksa jugak saya layan budak tu.. " adik, new year tu maksudnya tahun baru..." kemudian budak tu bertanya semula.."bro, betul ker tahun tu akan bertukar menjadi baru?" dengan terkejut saya beritahu budak tu.."adik, no pada tahun tu jer yang selalunya akan bertukar.." dengan senyuman yang manis, budak tu blah sambil berkata.."tahun ni rasanya saya tak nak ubah/tukarlah nombor tu.." dengan hairan, saya pun blah la..khekhehke...

Monday, December 21, 2009

First Time

khekhee... nak buka cerita kat sini.. so, rajin2 laa baca yer...